Girişimcilik ve inovatif düşünme becerilerimin yanı sıra, gelişim odaklı, takım çalışmasına değer veren, öğrenen merkezli/yapılandırıcı/alternatif eğitim yöntemlerini benimsemiş, içsel motivasyona sahip, disiplinler arası ve disiplinler üstü düşünen, kültür-sanat ve sporu ziyadesiyle önemseyen, son derece idealist ve çocuğun yüksek yararını birincil önceliği sayan bir eğitimciyim.
MEB’de 12 yıl sınıf öğretmenliği, 5 yıl müdür yardımcılığı ve Sarıyer İlçesi Rumeli Kavağı Mahallesindeki bir okulda 2 yıl ilkokul ve ortaokul müdürü olarak görev yaptım. Bu 19 yıla onurlanarak hatırladığım pek çok anlamlı çalışma ve manevi doyum kattım. 2015 Yılında 19. Yılımda memuriyetten istifa ederek özel sektöre geçtim. İki yıl kurumsal bir okulda müdür yardımcılığının ardından butik bir okulda ilkokul ve ortaokul müdürü olarak çalıştıktan sonra çok sevdiğim sınıf öğretmenliğine dönme kararı aldım.
Son üç senedir yine yeniden büyük bir keyifle sınıf öğretmeni olarak çalışmaktayım. Bu 25 yılı aşan meslek hayatımda “Hayat Boyu Öğrenme” felsefesini ilke edinmiş biri olarak kişisel ve mesleki gelişim adına pek çok eğitim aldım ve bir o kadar da eğitim görevlisi olarak eğitimler verdim. Profesyonel Koçluk, Transaksiyonel Analiz, Öğretmen Akademisi Vakfı’nda (ÖRAV) Kısmi Zamanlı Eğitmenlik (eğitmen olarak hala devam ediyorum) ve daha pek çok eğitimle edindiğim, içselleştirdiğim bilgilerimi ve gelişen hayat felsefemi çevremdeki herkese katkıda bulunabilmek için kullandım/kullanmaktayım. ERG Öğretmen Ağı Projesi başlangıç grubu eğitmenlerindenim.
Kişisel hırslardan arınmış, iş hayatında profesyonel, sosyal yaşamda ise bunun karşılığı olan olgunluğa erişmiş bir birey olduğuma inanıyor ve bunu önemsiyorum. En çok önemsiyor olduğum birincil ve vazgeçilmez bulduğum ise çocukların yüksek yararına hizmet etmek ve hayatlarına olumlu ve de anlamlı bir şekilde dokunup, rehberlik edebilmektir.