
1995 yılında İstanbul’da doğdum. Okumayı söktüğüm andan itibaren başlayan kitap kurdu serüvenim, beni saatlerce kütüphanelerde daha çok okumaya itti. Keşfettiklerimi anlatma isteğim ile bu öğrenme açlığı zamanla biriktirmiş olduğum edebi kişiliğimi ortaya çıkarttı ve Sait Faik’in “Yazmasam deli olacaktım…” sözünden de almış olduğum ilham, öykü yazma yolculuğumu başlattı. Öykülerimi paylaştığım öğretmenlerim, bu konuda beni teşvik ettiler ve ailemin de yönlendirmesiyle lisans öğrenimimi Sakarya Üniversitesi, Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nde tamamladım.
Lisans eğitimim sırasında birçok seminere katılarak bu seminerlerden sertifikalar aldım. Katıldığım seminerlerin etkisi ve eğitmenlerimin sayesinde dümeni öğretmenliğe doğru çevirdim ve İstanbul Üniversitesinde Pedagojik Formasyon Eğitimimi, Lisans Eğitimimle birlikte tamamladım. Öykü yazma maceram, Yaratıcı Yazarlık eğitimlerimi tamamladıktan sonra yazarlık atölyesi çalışmaları yapmamı ve çeşitli kitap okuma ve çözümleme kulüplerinde görev almamı sağladı. Bu süre zarfında farklı özel kurumlarda da görev aldım.
Öğrencilik yıllarımdan da hatırladığım ezbercilik sistemi sebebiyle öğretmenliğimin ilk yıllarından itibaren, ezber olan bu sözel dersi nasıl anlatabilirim, diye dertlendim ve bu süreçte yeni eğitimlerin peşine düştüm.
Öğretmenlik sürecimde kendimce oluşturduğum şifrelerin ve yöntemlerin birlikte kullanılabildiği bir eğitim modeli ile karşılaştım, UbD (Understanding by Design). Merkezine kalıcı anlamayı alan, yenilikçi bir eğitim modeli olan UbD’yi branş bilgilerimle yaratıcı bir biçimde şekillendirerek çocuklarımızın eğlenerek öğrenmesinde kullanıyor, onlarla beraber öğretme yolunda öğrenmeye, gelişmeye devam ediyorum.
Farklılaştırma, bireyselleştirme ve öğretme yolculuğumda bana yeniden ilham olan KALEV’de yer almaktan ve “Martı”lar ile kanatlanacak olmaktan büyük bir mutluluk duyuyorum.

