Ölçme ve değerlendirme çalışmalarımızı öğrenmeyi teşvik etme, çocukları destekleme, sonuç değerlendirmeye değil, süreç değerlendirmeye yönelik bir anlayışıyla planlıyoruz. Her çocuğun kendi potansiyelini fark etmesi, potansiyelini gerçekleştirmeyi başarması, kendini ileriye taşıması ise bize göre en önemli başarı. Okulumuzda başarı sonuç odaklı değil, süreç odaklıdır. Bu nedenle başarı çocuğun öğrenme için gösterdiği çaba olarak tanımlanmaktadır.
Çocuklarımızın her ders için, öğrenme süreci deneyimlerini, kazanımlarını, ders etkinliklerine katılımını detaylı olarak “Gelişim Raporları” ile her dönem sonunda velilerimizle paylaşıyoruz. Kendi öz değerlendirmelerini yapmalarını sağlayıp, kendi hedeflerini oluşturmalarına, bu yolda ilerlemelerine destek veriyoruz.
Öğrenilenlerin pekiştirilmesi, kalıcı olmasının sağlanması ve okul dışı zamanlarda kendilerini planlayabilme becerilerinin de gelişmesi için çocuklarımıza verdiğimiz ev görev ve sorumluluklarının ise sadece bilgi düzeyinde değil; uygulama, analiz, değerlendirme düzeyindeki aşamaların sorgulanmasını içeren pekiştireçler olmasını önemser ve bunların sadece çocuklarımızın görev ve sorumluluğu olduğu anlayışını benimseriz.